۱۴۰۱-۰۲-۲۵

حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاههای کشور

اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پنجشنبه و جمعه گذشته در مشهد برگزار شد

اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در 22 و 23 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی در مشهد مقدس برگزار شد و طی آن  کمیسیون‌های مختلفی با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به منظور بررسی معضلات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها خصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام دکتر مصطفی فقیه اسفندیاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن شرکت در یکی از کمیسیونها، گزارشی مبسوط از نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با توجه به آئین نامه بازگشایی وزارت علوم و اقتضائات حرم مطهر رضوی ارائه کرد.
این گزارش حاکی است  با شیوع بیماری کرونا در ماه‌های پایانی سال ۹۸ خوابگاههای دانشجویی یکی پس از دیگری برای حفظ سلامت دانشجویان تعطیل شد و به تبع آن آموزش در دانشگاه های کشور به صورت غیرحضوری دنبال شد.
بر اساس این گزارش با دستور رییس جمهور و بخشنامه وزارت علوم و بهداشت، دانشگاه ها زمینه بازگشایی دانشگاه ها و خصوصا خوابگاه های دانشجویی را فراهم کردند.
گفتنی است  دانشگاه علوم اسلامی رضوی که خدمات خوابگاه و تغذیه را در حرم مطهر رضوی ارائه می دهد نیز با برنامه ریزی فشرده زمینه استفاده دانشجویان شهرستانی را از خوابگاه و تغذیه برابر آئین نامه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری فراهم نمود.
شایان ذکر است  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این اجلاس گزارش مفصلی از نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها، چالشهای پیش رو و راهکارها و تدابیر اندیشیده شده در این راستا را ارائه کرد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی از موسسات علمی وابسته به آستان قدس رضوی و تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که دانشجویان علاوه بر برخورداری از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی رایگان، هم زمان دروس حوزه و دانشگاه را نیز می گذرانند.

مجموعه خوابگاهی و رفاهی این دانشگاه هم اکنون در حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد و دانشجویان تحصیل در نزدیک ترین مکان آموزشی به حرم یک امام معصوم در رشته های مختلف دنبال می کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید