۱۴۰۱-۰۲-۱۹

دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و ریاست پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی با خانواده شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی

دکتر انسیه خزعلی گفت: فعالیت فرهنگی خانواده شهیدان «حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی» و «حجت الاسلام محمدصادق دارائی» بیش از پیش قوت گرفته است.

معاونت امورزنان  و خانواده رئیس جمهور و ریاست پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی خانم  دکتر خزعلی به همراه سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  خانم دکتر خدیوی وخانم دکتر سلیمی عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون امور بانوان از خانواده شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی دیدار کردند.

انسیه خزعلی شنبه 17 اردیبهشت در دیدار با خانواده شهیدان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی «حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی» و «حجت الاسلام محمدصادق دارائی بزدی» ضمن محکوم کردن این حادثه گفت: این اتفاق برای ملت ایران بسیار سخت بود، و قطعا عاملان آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور تاکید کرد: با توجه به شناختی که از این شهدا دارم، شهادت پاداش یک عمر جهادگری این روحانیون است که با زبان روزه در بارگاه منور رضوی به فیض عظیم شهادت رسیدند.
وی افزود: شهدای روحانی الگویی برای کارجهادی شدند و این شهادت یک حرکت جهادی در کشور آغاز  و بسیاری از مردم را تشویق کرد که در این مسیر به صورت جدی قدم بردارند.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی تجلیل به عمل آمد.
 

 

 

با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید