۱۴۰۱-۰۲-۰۸

در مراسم معارفه فرمانده بسیج طلاب دانشگاه؛ تمرکز فعالیتهای بسیج در سه قرارگاه

مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی چهارشنبه شب هفتم اردیهبشت ماه با حضور سرپرست بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، طلاب و دانشجویان و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که با حضور حجج اسلام قنبریان فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد از زحمات چند ساله محمدرضا بیات تقدیر و علی عبودی از طلاب ورودی 98 رشته حقوق دانشگاه به عنوان فرمانده جدید قدیمی ترین نهاد دانشجویی دانشگاه معرفی شد.

این گزارش حاکی است در این مراسم عبودی فرمانده جدید بسیج طلاب دانشگاه ضمن تشکر از اعتماد مسئولان در سپردن فرماندهی بسیج به وی بر تمرکز فعالیتهای بسیج دردانشگاه در سه قرارگاه سازندگی و پشتیبانی، فرهنگی و تبلیغی،بصیرت و بینش سیاسی تأکید کرد.

وی ضمن دعوت از دانشجویان مقاطع سه گانه دانشگاه برای ارائه طرحهای اجرایی عملیاتی و پشتیبانی و تسهیلگیری بسیج در امور مربوط از کلیه دانشجویان دانشگاه برای همکاری در برنامه ها و فضای بسیج دعوت کرد.

در این مراسم همچنین محمد رضا بیات فرمانده سابق بسیج طلاب دانشگاه طی سخنانی بر اهمیت بسیج و بالاخص بسیج طلاب و و همچنین در مورد وظایف بسیج از جمله جهاد تبیین و تاکید بر رفتار و منش شهدای گرانقدر تأکید کرد.

گفتنی است علی عبودی از فعالان اردوهای جهادی است که سابقه طولانی در فعالیتهای فرهنگی و جهادی در بسیج محلات و دانش آموزی داشته و بعد از قبولی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی علاوه بر فعالیت در بسیج در اردوهای جهادی در مناطق محروم مشهد و سایر نقاط کشور فعالیت داشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید