۱۴۰۱-۰۲-۰۶

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی های 99 و 1400 به صورت حضوری

با حضوری شدن دانشگاه مراسم معارفه دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 که پیش از این به صورت مجازی برگزار شده بود، به صورت حضوری در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراسم معارفه دانشجویان ورودی 99 و 1400 که به دلیل شیوع کرونا امکان حضور در دانشگاه را نداشتند فردا چهارشنبه ساعت 20:30 در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

این گزارش حاکی است در این مراسم همچنین تودیع و معارفه فرمانده جدید و قدیم بسیج طلاب دانشگاه و تقدیر از نفرات اول آزمون سال 1400 نیز با حضور رئیس و معاونان دانشگاه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم رئیس دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون فرهنگی و دانشجویی برای این دسته از دانشجویان سخنرانی خواهند کرد.

همچنین از نفرات اول آزمون ورودی دانشگاه در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی(دیپلمه ها و طلاب) که در آزمون 1400 موفق به کسب رتبه برتر شده بودند تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج از زحمات محمدرضا بیات فرمانده سابق بسیج دانشگاه تقدیر و فرمانده جدید نیز معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید