در جلسه پرسش و پاسخ مدیر گروه فقه و اصول دانشگاه مطرح شد
۱۴۰۱-۰۲-۰۵

فرصتهای شغلی رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

مدیر گروه فقه و اصول دانشگاه در پاسخ به سوالات داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه در خصوص بازار کار رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی گفت دانش آموختگان این رشته از بیشتر فرصتهای شغلی رشته حقوق نظیر قضاوت، وکالت و سردفتری می توانند استفاده نمایند.

مدیر گروه فقه و اصول دانشگاه علوم اسلامی رضوی بعد از ظهر دیروز یکشنبه در فضای مجازی در پاسخ به سوالات داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه در خصوص بازار کار رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی گفت دانش آموختگان این رشته از بیشتر فرصتهای شغلی رشته حقوق نظیر قضاوت، وکالت و سردفتری می توانند استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام دکتر سیدابوالقاسم حسینی زیدی در این گفتگو که در فضای اسکای روم برگزار شد تأکید کرد چون تعداد واحد های حقوقی این رشته نسبت به رشته حقوق کمتر است طبیعتا داوطلبان این رشته باید تلاش بیشتر در زمینه فراگرفتن دروس حقوقی بکنند.

این گزارش حاکی است دکتر حسینی زیدی در ادامه تأکید کرد در دانشگاه به علت اینکه تمام رشته ها واحد های حوزوی و فقه را می‌گذرانند گواهی تحت عنوان اینکه این دانشجو و طلبه واحد های حوزوی را گذرانده به آن ها اعطا میشود که با آن می‌توانند در بعضی از آزمونها شرکت کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از داوطلبان مبنی بر تأثیر معدل و رتبه کنکور سراسری تأکید کرد رتبه کنکور در آزمون ورودی تاثیری ندارد اما معدل داوطلب در مصاحبه نمره مثبت دارد.

گفتنی است نخستین جلسه پرسش و پاسخ با مدیران گروههای آموزشی بعد از ظهر دیروز یکشنبه از ساعت 18 با حضور مدیر گروه فقه و اصول برگزار شد و بناست طی روزهای آینده مدیران سایر گروه های آموزشی در روزهای فرد به سوالات داوطلبان پاسخ دهند.

شایان ذکر است سوالات عمومی داوطلبان نیز هر دوشنبه از ساعت 16 توسط مسئول گزینش دانشگاه پاسخ داده خواهد شد و داوطلبان به ورودی به لینک http://yun.ir/9efv35 از این جلسات استفاده نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید