۱۴۰۱-۰۲-۰۴

هر آنچه از رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی باید بدانیم؛ پرسش و پاسخ با مدیر گروه فقه

جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر گروه فقه و اصول و داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه در فضای اسکای روم برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جلسه پرسش و پاسخ با مدیر گروه فقه و اصول دانشگاه امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 18 در فضای اسکای روم و با حضور داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در این جلسه حجت الاسلام دکتر سیدابوالقاسم حسینی زیدی مدیر گروه آموزشی فقه و اصول دانشگاه علوم اسلامی رضوی به سوالات داوطلبان آزمون ورودی دانشگاه پاسخ خواهد گفت.

بر اساس این گزارش دفتر پذیرش و گزینش دانشگاه در راستای اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون اختصاصی این دانشگاه جلسات پرسش و پاسخ را با هدف آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان با رشته های مختلف دانشگاه با مسئول پذیرش و گزینش و مدیران گروههای آموزشی در فضای مجازی برگزار می کند.

گفتنی است دانشگاه علوم اسلامی رضوی در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو دارد و جلسه امروز نخستین جلسه با مدیران گروههای آموزشی در آزمون سال 1401 می باشد.

شایان ذکر است جلسه بعدی در روز سه شنبه و با حضور دکتر مرتضی مرتضوی مدیر گروه اقتصاد خواهد بود.

برنامه حضور مدیران گروههای آموزشی را در ماه جاری و ماه آینده در ذیل همین خبر مشاهده بفرمایید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید