به همت مرکز پژوهش دانشگاه رضوی منتشر شد؛
۱۴۰۰-۰۸-۱۳

انتشار کتاب اخلاق حرفه ای آموزش در منابع اسلامی

کتاب اخلاق حرفه ای در منابع اسلامی به قلم دکتر محمد شمس الدین دیانی تیلکی توسط مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

کتاب اخلاق حرفه ای در منابع اسلامی به قلم دکتر محمد شمس الدین دیانی تیلکی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و توسط مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این کتاب که بازنمایی وظایف اخلاقی و حل تعارضات اخلاق در حرفه آموزش در آموزه های اسلامی می پردازد به همت مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب به مباحثی چون مبانی و منابع اخلاق حرفه‌ای؛ وجود یا عدم وجود اخلاق حرفه ای در اسلام؛ معنای اخلاق حرفه‌ای در آموزش و اینکه  آیا اسلام اصول و قواعدی را برای اخلاق حرفه‌ای آموزش تعریف کرده است؟ پرداخته است.
از دیگر مباحث این کتاب می توان به شیوه های تعامل با فراگیران  در اخلاق حرفه‌ای آموزش در اسلام و راهکارهای اسلام هنگام تعارضات اخلاقی در اخلاق حرفه‌ای آموزش اشاره کرد.

کتاب اخلاق حرفه ای آموزش در منابع اسلامی در پانصد نسخه و با قیمت شصت هزار تومان قابل تهیه برای علاقه مندان به حوزه مطالعاتی اخلاق حرفه ای است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید