۱۴۰۰-۰۸-۱۳

انتشار کتاب ارزشهای انسانی در سیره و سخن امام رضا علیه السلام

کتاب ارزشهای انسانی در سیره و سخن امام رضا علیه السلام امروز سه شنبه هم زمان با میلاد آن امام همام به سه زبان زنده دنیا منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی این کتاب به همت مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی و با اهتمام حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد ابراهیم روشن ضمیر به زیور طبع آراسته شد.
این گزارش حاکی است در نخستین مرحله کتاب ارزشهای انسانی در سیره و سخن امام رضا علیه السلام به زبانهای انگلیسی، فرانسه و مالایی برای علاقه مندان به سخنان امام هشتم به این سه زبان منتشر شده است.
دکتر سید حسن وحدتی شبیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اعلام این خبر گفت بناست این کتاب که در بر دارنده چهل حدیث با محوریت ارزشهای انسانی از امام هشتم است به زبانهای دیگری نیز ترجمه و به علاقه مندان سیره انسانی و تربیتی حضرت رضا علیه السلام عرضه گردد.
وحدتی شبیری ادامه داد نویسنده و مترجمان و نیز مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی تلاش فراوانی داشتند که این اثر ارزشمند در دهه کرامت آماده بهره برداری جهت فرهیختگان علاقه مند به زبانهای گفته شده گردد.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد انگیزه اصلی انتشار این اثر در خواست رئیس دانشگاه لکنهو هندوستان برای انتشار سخنان امام رضا علیه السلام برای استفاده همگان از جمله غیر مسلمانان از گزاره های انسانی این امام شیعیان دانست.
این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد شخصیت امام رضا علیه السلام شخصیتی علمی است که سخنان ایشان نه تنها برای مسلمانان و شیعیان بلکه برای دانشمندان سایر ادیان جهان نیز قابل استفاده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید