۱۴۰۰-۰۳-۲۲

افتتاح ساختمان جدید پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آستانه دهه کرامت

جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در ساختمان جدید واحد خواهران با حضور حجت الاسلام وحدتی شبیری رئیس دانشگاه و سرپرست واحد خواهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی رئیس پردیس خواهران ضمن اشاره به سیره حضرت فاطمه معصومه آن را آموزنده ، الهام بخش و راهگشا دانست وگفت هجرت ایشان نشان دهنده اقدام ، حرکت و جدیت در مسیر اهل بیت می باشد.
انسیه خزعلی گفت امیدوار هستیم از موقعیتی که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراهم شده و شرایط برابری که برای خواهران و برادران تا مرحله اجتهاد می باشد به خوبی استفاده کنیم.
دکتر خزعلی ادامه داد ما توسعه هایی برای واحد خواهران خواهیم داشت اولین مرحله توسعه فیزیکی بوده است که به حمدالله ساختمان دانشگاه افتتاح شد و امیدواریم این توسعه فیزیکی ادامه داشته باشد. در بخش توسعه آموزشی کارگروه هایی را با اساتید مجرب و نخبه از سراسر کشور خواهیم داشت که به صورت کرسی های ترویجی و کتابت مقاله سطح آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ارتقا یابد. 
این استاد دانشگاه اشاره کرد در بخش فعالیت های کاربردی خواهران امیدواریم بتوانیم در مرحله اول نیاز های آستان قدس رضوی و در مرحله دوم نیاز های استان را از نظر های تبلیغی و مسائل فرهنگی تربیتی پوشش دهیم.
در ادامه رئیس دانشگاه گفت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد قسمتی را به خواهران اختصاص  خواهد داد و خواهران نباید به دکتری بسنده کننده و قله های دانش و پسادکتری را در مدرسه عالی طی خواهند کرد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز تقدیر به عمل آمد و اولین نماز ظهر در ساختمان جدید واحد خواهران به امامت حجت الاسلام وحدتی شبیری اقامه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید