۱۴۰۰-۰۲-۲۲

کسب رتبه دو آزمون دکتری توسط دانش‌آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی

مدیر گروه اقتصاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی از کسب رتبه دو آزمون دکتری توسط  علی یزدانی تبار دانش‌آموخته این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر مرتضی مرتضوی با اعلام این خبر افزود: علی یزدانی تبار دانش‌آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی رتبه دو  کشوری در مقطع دکتری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هرساله دانش‌آموختگان رشته اقتصاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آزمون‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند، تصریح کرد: این مسئله حاکی از آن است که سطح آموزشی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی بالا است.

به گفته مرتضوی، مسئولان دانشگاه علوم اسلامی رضوی تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزشی به کار می‌گیرند تا بتوان دانشجویانی با سطح علمی بالاتر تربیت کنند.
مدیر گروه اقتصاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه گفت: رشته اقتصاد دانشگاه رضوی از مهر ماه سال 1392 فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی آغاز کرد و در حال حاضر با پذیرش دانشجو در دو مقطع کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد بانکداری اسلامی یکی از رشته‌های مهم و تاثیرگذار دانشگاه رضوی است.
گفتنی است علی یزدانی تبار  در مقطع کارشناسی ارشد نیز موفق به کسب رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد اقتصاد سلامت و  رتبه دوازدهم المپیاد علمی اقتصاد سال 98 را کسب نموده است.

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید