۱۴۰۰-۰۱-۲۰

رئیس دانشگاه در گفتگو اینستاگرامی ؛ آغاز طرح مطالعات تحول دانشگاه از فردا 

دکتر وحدتی شبیری در اولین گفتگو زنده اینستاگرامی از آغاز مطالعات تحول دانشگاه در سازمان علمی فرهنگی از فردا خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی رئیس دانشگاه در اولین گفتگو زنده اینستاگرامی در سال 1400 گفت طرح مطالعات تحول دانشگاه از فردا در سازمان علمی فرهنگی آستان قدس آغاز می شود.
رئیس دانشگاه گفت باید تلاش کنیم که برنامه های آستان قدس را دنبال کنیم و  مانند گذشته در آینده نیز این فعالیت ها را ادامه خواهد داد.
وی با اشازه به دریافت مجوز رشته فقه و حقوق وقف از وزارت علوم گفت امسال در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته پذیرش خواهیم  داشت.
وحدتی شبیری با اشاره به دستاورد های دانشگاه گفت دانشجویان و طلاب در رشته بانکداری اسلامی دنبال طراحی بانکی برای آستان قدس رضوی هستند که مطابق با احسان و شرایط آستان باشد.
دکتر شبیری ادامه داد دانشگاه علوم اسلامی رضوی بایستی یک پرونده ویژه در تمدن نوین اسلامی باز کند و این توان در دانشگاه وجود دارد که با همکاری سایر دانشگاه های کشور نرم افزار رسیدن به تمدن اسلامی را دنبال نماید.
در ادامه رئیس دانشگاه با فعالیت های سال گذشته دانشگاه از جمله تخلیه شدن اتاق ها و حجره ها و انجام تعمیرات و رنگ آمیزی اتاق ها و تعمیر سرویس های بهداشتی و حمام ها اشاره کرد و ادامه داد هزار عدد فرش در محیط خوابگاه تغییر کرد و گندزدایی و نظافت کلیه اتاق ها انجام شد.
وی در ادامه گفت به دنبال شیوع ویروس کرونا زیر ساخت های مجازی سازی آموزش دانشگاه شروع شد و رو به تکامل است و از احداث دانشکده مجازی در آینده سخن گفت.
در پایان لازم به ذکر است با توجه به آغاز ثبت نام دانشگاه از 20 فرودین ماه روابط عمومی دانشگاه در نظر دارد با ایجاد گفتگو های زنده اینستاگرامی در صفحه رسمی razaviacir علاقه مندان به دانشگاه را با این فضای آموزشی بیشتر آشنا نماید.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید