در جلسه هم‌اندیشی شبکه بین المللی امام رضا علیه الاسلام و دانشگاه علوم اسلامی رضوی مطرح شد:
۱۳۹۹-۱۲-۰۲

نیازهای شبکه بین المللی امام رضا (ع)به عنوان اولویت‌های پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی قرار می‌گیرد

در جلسه هم‌اندیشی با حضور برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مسئولان شبکه بین المللی امام رضا (ع)،موارد همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و شبکه بین المللی امام رضا (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر عباس زاده در این جلسه گفت: ما در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حال حاضر به دنبال ارتباطات درون سازمانی هستیم. دغدغه‌های ما و شبکه بین المللی امام رضا (ع)مشترک است. اصحاب رسانه از گذشته دغدغه‌مند بوده‌اند و این دغدغه را به مردم انتقال می‌دادند. که نشان از اهمیت رسانه دارد.
مدیر گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای ظرفیت‌های گسترده در عرصه‌های مختلف است و در زمینه‌های مختلف کارهای خوبی انجام شده است؛ شبهه شناسی  یکی از این کارها است که در قالب پایانامه‌های گوناگون روی آن کار شده است و می‌تواند برای شبکه بین المللی امام رضا علیه الاسلام مفید باشد. 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پایان گفت: شبکه بین المللی امام رضا علیه الاسلام  می‌تواند موضوعات و دغدغه‌های خود را به ما بیان کند، تا در قالب موضوعات نیازمحور جزو اولویت‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی قرار بگیرد.

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید