علی جانفزا تصریح کرد:
۱۳۹۹-۱۱-۳۰

شبکه بین المللی امام رضا(ع)، ما را در ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی همراهی کند.

در جلسه‌ای با حضور دکتر عباس زاده مدیرگروه زبان و ادبیات عرب، دکترعرب بافرانی مدیر مرکز زبان، دکتر جانفزا مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مهندس ده‌شیری مدیرتولید، حجت الاسلام نعیمی مسئول ارتباطات و پژوهش و مهندس غفرانی جانشین تولید شبکه بین المللی امام رضا علیه الاسلام برگزار شد، موارد همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و شبکه بین المللی امام رضا علیه الاسلام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر علی جانفزا گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گذشته همکاری‌های موثری با شبکه بین المللی امام رضا(ع) داشته است؛ اما در پی متمرکز کردن این همکاری‌ها حسب دستور تولیت معزز و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان علمی و فرهنگی آستان این جلسه تشکیل شده است و امیدواریم در این جلسات بتوانیم به خروجی‌های مثبتی برسیم و با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری به مرحله اجرایی برسیم. 
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تصریح کرد: شبکه بین‌المللی امام رضا(ع) می‌تواند با برگزاری دوره وکارگاه‌های آموزشی نسبت به پرورش استعداد و ظرفیت دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی اقدام کند. همچنین مرکز مهارت و معرفت افزایی دانشگاه نیز می تواند د‌ر برگزاری این دوره‌ها همکاری لازم را داشته باشد.
دانش‌آموخته دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار داشت: شبکه بین المللی امام رضا(ع) برای بحث تولید محتوا می‌تواند از ظرفیت کرسی‌ها و نشست‌های علمی دانشگاه استفاده کند و با پوشش این جلسات، ما را به هدف مشترک که ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی است؛ همراهی کند.
 

سازندگان:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید