۱۳۹۹-۱۱-۰۴

سرکار خانم دکتر خزعلی به عنوان سرپرست پردیس خواهران معرفی شد

سرکار خانم انسیه خزعلی دارای سابقه ریاست دانشگاه الزهرا(س) و آثار علمی و پژوهشی متعدد در حوزه زن و خانواده به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی منصوب شد.

به گزارش دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نقل از آستان نیوز، آیین معارفه سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی صبح امروز 4 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مهدوی مهر، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در سالن آمفی تئاتر این مرکز علمی برگزار شد.
حجت الاسلام وحدتی شبیری در این مراسم با بیان اینکه پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی با هدف راه‌اندازی رشته‌ها و فعالیت‌های مفید و مرتبط با زنان از جمله مطالعات خانواده و مطالعات زنان و پاسخگویی تخصصی بانوان به شبهات تاسیس شد، گفت: پس از تاسیس پردیس خواهران این دانشگاه، خانم طوبی کرمانی مسئولیت اداره این بخش را برعهده گرفت و مدبرانه و مادرانه این مرکز علمی را مدیریت می‌کرد و حقیقتا ارتباط عاطفی، دوستانه و مادرانه با دانشجویان داشت. اما متاسفانه این شخصیت علمی به دلیل بیماری نارسایی کبد شهریور ماه سال جاری در سن ۷۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
وی اظهار کرد: امروز سرکار خانم انسیه خزعلی دارای سابقه ریاست دانشگاه الزهرا(س) و آثار علمی و پژوهشی متعدد در حوزه زن و خانواده به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی منصوب شد.
وی در بخش دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هدیه اهل‌بیت(ع) به مردم ولایت‌مدار ایران است، ادامه داد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی مولود انقلاب است لذا ما باید نسبت به تربیت مجتهد عالم به زمان و سرباز ولایی برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی اهتمام جدی داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خاطرنشان کرد: بدون شک بانوان توان طی کردن مراحل کمال علمی و معنوی را دارند از همین رو شعار ما در واحد خواهران توسعه علمی بانوان است.
در پایان این مراسم انسیه خزعلی حکم سرپرستی پردیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی را از رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی دریافت کرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید