۱۳۹۹-۱۰-۱۰

56 برگزیده دانشگاه در پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان

56 نفر از اساتید ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان سال 99-98 حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 56 نفر از اساتید ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در پانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان در سال 99-98 حائز رتبه های برتر ، شایسته تقدیر و شایسته تحسین شدند.
بر اساس این گزارش رتبه دوم این فراخوان متعلق به کتاب «روش شناسی معارف دینی» اثر محمد اسحاق عارفی فارغ التحصیل و مدرس دانشگاه شد.
مقالات سید ابوالقاسم حسینی زیدی عضو هیئت علمی دانشگاه ، عبدالرحیم نصری دانشجوی دکتری و پنج نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه حایز رتیه سوم شد.
این گزارش حاکی از آن است محمد میرزایی و محمد مهدی یزدانی کمر زرد دو عضو هیئت علمی دانشگاه و 6 نفر از دانشجویان و 8 نفر از فارغ التحصیلان رتبه شایسته تقدیر را دریافت کردند. 
دو مقاله دیگر از سید ابوالقاسم حسینی زیدی و محمد مهدی یزدانی کمر زرد و مقالات غلامرضا یزدانی ، رحمت الله کریم زاده و علی نصرتی از اساتید هیئت علمی دانشگاه و ده دانشجوی دانشگاه و نه فارغ التحصیل دانشگاه حائز رتبه شایسته تحسین شدند.
در پایان لازم به ذکر است این فراخوان با در نظر گرفتن چهار محور اصلي برنامه هاي كلان نظام پژوهش كه عبارتند از: زيرساخت هاي پژوهشي؛ فرهنگ سازي پژوهش؛ منشورات علمي و تخصصي و نياز سنجي، فعاليت خود را به حول و قوه الهي آغاز كرده بود و اساتيد، پژوهشگران و طلاب آثار خود را در قالبهاي كتاب، پايان نامه، مقاله، طرح و ايده‌های پژوهشی و نرم افزارهاي پژوهشي ارسال کردند.
جهت مشاهده کلیه اسامی به فایل پیوست مراجعه نمایید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید