۱۳۹۸-۱۱-۰۲

ارائه خدمات سامانه ملی کارآموزی و سامانه کارورزی به دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی

مراحل ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی درسامانه کارورزی و سامانه ملی کارآموزی کشور با پیگیری مرکز معرفت و مهارت دانشگاه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشجویان در حال تحصیل رشته های حقوق، اقتصاد، زبان و ادبيات عربي، زبان و ادبيات فارسي، تاريخ اسلام و الهيات و معارف اسلامي دانشگاه علوم اسلامی رضوی از این پس می توانند با ثبت نام در سامانه ملی کارآموزی و گذراندن دوره های مورد نیاز این سامانه  از مزایای سامانه ملی کارآموزی برای اشتغال بهره برداری نمایند.

این گزارش حاکی است دانش آموختگان ثبت نامه کننده در سامانه کارآموزی مزایایی  چون  جايابي سريع و آنلاين دانشجويان؛  ايجاد حق انتخاب محل كارآموزي براي كليه دانشجويان؛  قابليت تعريف ظرفيت مناسب توسط صنايع براي رشته­هاي مورد نياز و  ايجاد حق انتخاب كارآموز براي كليه صنايع را خواهند داشت.

بر اساس این گزارش همچنین سامانه کارورزی وابسته به سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز آماده ثبت نام از دانش آموختگان جویای کار است که دانش آموختگان دانشگاه نیز می توانند در صورت نیاز با ثبت نام در این سامانه بدون نیاز به داشتن مدرک فنی و حرفه ای به همراه حقوق و مزایای بیمه برای فرصتهای شغلی متناسب به تخصص خود به مراکز متقاضی معرفی شوند.

سامانه ملی کارآموزی تحت نظارت دفتر ارتباط با صنعت سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران (زير نظر وزارت علوم) مي باشد که  با هدف گذراندن درس كارآموزي براي مقاطع كارداني و كارشناسي، در 967 گرايش و رشته تشکیل شده است و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به نشانی https://karamouz.irost.org مراجعه نمایند.

همچنین سامانه کارورزی سازمان فنی و حرفه ای کشور به نشانیkarvarzi.mcls.gov.ir می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید