رئیس دانشگاه در جمع مدیران روابط عمومی های آستان قدس رضوی
۱۳۹۸-۱۰-۳۰

نام گذاری یکی از رواقهای حرم مطهر رضوی به نام نهج البلاغه

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از نام گذاری یکی از رواقهای حرم مطهر امام رضا علیه السلام به نام رواق نهج البلاغه و آشنایی زائران با آموزه های علوی در این رواق خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین دکتر وحدتی شبیری صبح امروز در دهمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی گفت در دوره جدید مدیریت در دانشگاه علوم اسلامی رضوی هدف گذاری دانشگاه بر تبدیل شدن این مجموعه علمی به مغز متفکر آستان قدس رضوی تعیین شده است.

دکتر سیدحسن وحدتی شبیری ادامه داد برنامه دانشگاه این است که  با اولویت رفع نیازهای آستان قدس رضوی در زمینه های مختلف در خدمت رسانی به زائران از نظر معرفتی و نیز رفع نیازهای حقوقی، اقتصادی و فرهنگی و نسیز تربیت خطبا و سخنرانان این آستان مقدس اهتمام ویژه داشته باشد.

رئیس دانشگاه ادامه داد برنامه دانشگاه از آموزش محور به سمت پژوهش محور شدن پیش می رود و حل بعضی از مسائل آستان قدس رضوی نظیر بررسی بحث حق تقدیمی در اولویت پژوهشی این دانشگاه قرار گرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب مسئولان روابط عمومی های موسسات آستان قدس رضوی گفت نگاه ما به مخاطبان باید مانند نگاه امام رضا علیه السلام به مردم باشد لذا با نگاه تکریمی باید با مردم برخورد نماییم.

دکتر وحدتی شبیری در ادامه تأکید کرد باید با واقع نگری و واقع نمایی به مخاطبان خود اطلاع رسانی نموده و اطلاعات ارائه شده از سوی روابط عمومی ها باید متناسب با اقدامات سازمان باشد.

دهمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی های آستان قدس رضوی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد و طی آن حاضران در این نشست علاوه بر سخنرانی رئیس دانشگاه از کارگاه آموزشی با عنوان تولیدات فضای مجازی در روابط عمومیها با حضور سید ناصر نعمتی فعال رسانه ای استان بهره گیری نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید