۱۳۹۸-۰۷-۱۵

طرح مشاوره پژوهشی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی کلید خورد

طرح مشاوره پژوهشی با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با پژوهش و شیوه های اجرای طرحهای پژوهشی آغاز به کار کرد.

طرح مشاوره پژوهشی با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با پژوهش و شیوه های اجرای طرحهای پژوهشی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  طرح مذکور با مشارکت سه معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آغاز خواهد شد و طی آن دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی تجربه خود را در حوزه های مختلف پژوهشی به دانشجویان علاقه مند انتقال خواهند داد.

دکتر محمد سلطانیه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این خصوص گفت حسب دستور تولیت آستان قدس رضوی در خصوص نخبه پروری در دانشگاه، معاونت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر آن شدند با فراهم آوردن زمینه لازم برای آشنایی دانشجویان علاقه مند با پژوهش و ادبیات پژوهشی و با استفاده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی آشنا به پژوهش و نیز بهره گیری از بنیه هیئت علمی جلسات مشاوره در این زمینه را برای دانشجویان فراهم آورند.

حجت الاسلام سلطانیه ادامه داد مجری این طرح معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است و دانشجویان بعد از اطلاع رسانی در خصوص زمانهای حضور مشاور در زمینه های پژوهشی می توانند از این جلسات مشاوره بهره گیری نمایند.

شایان ذکر است دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای قریب به پنجاه عضو هیئت علمی تمام وقت و نیز دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعاً 15 رشته می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید