۱۳۹۸-۰۵-۲۷

جزئیات آزمون تشریحی دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه برنامه آزمون تشریحی دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی که طی روزهای 31 مرداد و اول شهریور سال جاری در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود اعلام شد.

این گزارش حاکی است داوطلبان برگزیده آزمون تستی که اسامی ایشان اوایل مرداد ماه اعلام شده بود می بایست در این آزمون حضور یابند.

بر اساس این گزارش داوطلبان می بایست در روز پنجشنبه 31 مرداد از ساعت هشت صبح مواد امتحانی تخصصی رشته خود را آزمون داده و طی نوبت بعد از ظهر همان روز و صبح و بعد از ظهر جمعه روز بعد آزمونهای زبان تخصصی، دروس فقه و اصول و ادبیات عرب را آزمون دهند.

گزینش دانشگاه طی اطلایه ای همچنین تذکرات ذیل را برای داوطلبان آزمون ارائه داد همچنین برای دانلود برنامه آزمون و سایر تذکران فایل pdf ذیل خبر را دانلود نمایید:

تذکرات:
1.    آزمون كليه دروس عمومي مشترك و تخصصي به صورت تشريحي بوده و داوطلبان باید حداکثر در مدت 120 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.
2.    با توجه به اطلاعیه‌ها و راهنمای نصب شده در محل آزمون مربوط به خود مستقر شوید.
3.    از نوشتن مطلب در قسمت سربرگ جدا خودداری نمایید.
4.    آزمون ورودي در روزهاي 31 مرداد و 1 شهریور ماه در نوبت‌هاي صبح و بعد ازظهر در دانشگاه علوم اسلامي رضوي، واقع در مشهد مقدس  حرم مطهر امام رضا «علیه‌السّلام» صحن هدایت، سالن اجتماعات دانشگاه برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنماي آن از روز سه‌شنبه 29 مرداد ماه از طریق سایت دانشگاه قابل دریافت می‌باشد.
5.    همراه داشتن کارت ورود به جلسه، خودکار آبی  یا مشکی، شناسنامه عکس‌دار یا کارت شناسایی معتبر عکس‌دار  و سنجاق ته‌گرد برای الصاق کارت به سمت چپ سینه الزامی است.
6.    سعی نمایید خوش خط، خوانا و مستدل به سوالات پاسخ دهید و از خودکار مشکی یا آبی استفاده نمایید.
7.    از همراه داشتن وسایل اضافی مثل ساک، کیف، کتاب، تلفن همراه، کامپیوتر دستی، جزوات درسی و ... پرهیز نمایید. همراه داشتن هر کدام از موارد، به منزله تقلب محسوب می‌شود و قابل پیگیری انضباطی است.
8.    در مواردی که به همراه داشتن قرآن، کتب قانون و ... مجاز شمرده شده است، آن کتاب‌ها باید فاقد هر گونه حاشیه نویسی و مطلب دیگری باشد.
9.    درب‌های سالن پنج دقیقه به امتحان بسته شده و از ورود افراد جلوگیری به عمل می‌آید.
10.    آدرس دقیق محل سکونت و تلفن تماس را پشت کارت ورود به جلسه آزمون بنویسید.
11.    نتایج آزمون کتبی اوایل مهر ماه از طریق سایت دانشگاه اعلام و از داوطلبان برای مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید