۱۳۹۸-۰۵-۲۴

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی های آستان قدس رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه نخستین جشنواره آثار روابط عمومی های آستان قدس رضوی صبح امروز پنجشنبه 24 مرداد ماه با معرفی و تقدیر از روابط عمومی های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

این گزارش حاکی است این جشنواره با فراخوان مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از بین بیش از پنجاه موسسه آستان قدس رضوی آغاز شد و بعد از جمع آوری آثار این موسسات و ارزیابی آثار در پنج گروه با معرفی رتبه های برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش سه موسسه نان قدس رضوی، انتشارات به نشر و دانشگاه علوم اسلامی رضوی رتبه های اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص داده و تندیس این جشنواره را از آن خود کردند.

همچنین از بیمارستان رضوی، روزنامه قدس، موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی، آستان مقدس امام زاده حسین موسی الکاظم و موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز در زمینه تولید آثار در زمینه های رسانه های کاغذی، هدایا و سوغات، آثار مولتی مدیا، بسته بندی و تندیس و لوح،  تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با بیش از یکصد نفر ساعت داوری با حضور جمعی از کارشناسان داخلی و خارج از مجموعه آستان قدس رضوی و به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به انجام رسید.

همچنین مراسم پایانی این جشنواره در هفتمین نشست مسئولان روابط عمومی های آستان قدس رضوی و به میزبانی شرکت سرم سازی ثامن با حضور روابط عمومی های آستان قدس رضوی برگزار شد.

پیش از این نیز روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی توانسته است در زمینه های مختلف حائز رتبه برتر در جمع روابط عمومی های آستان قدس رضوی گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید