۱۳۹۸-۰۵-۰۱

تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط استاد حق پناه

نخستین جلسه از «سلسله مباحث تحلیل مبانی و تبیین راهکارهای تحقق عملی بیلنیه گام دوم انقلاب اسلامی» صبح دیروز دوشنبه 31 تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حق پناه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این جلسه با محوریت نخستین  بند از بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی بود که در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حق پناه به بررسی و تبیین بنده فوق در جمع اساتید و دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه پرداخت.
بر اساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین حق پناه پس از قرائت بند نخست بیانیه، با استناد به آیات و روایات به تبیین جهت صدور آن پرداخت.
این مدرس حوزه و دانشگاه پس از تبیین برخی از آرمان های انقلاب اسلامی بر بازخوانی بنیانهای نظری بیانیه، در سه محور سنت های الهی ، مبانی انقلاب و شعارهای  اصیل، جهانی و فطری انقلاب اسلامی تاکید نمود.
حجت الاسلام دکتر حق پناه در فرازهای پایانی جلسه بر مطالعه مسأله مند و عمیق بیانیه در سه محور مذکور تاکید نمود.
گفتنی است در این جلسه  برخی از اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جمله حجت الاسلام دکتر احمدی نیک از اعضای هیئت علمی، حجت الاسلام روشن ضمیر مدیر گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه و برخی دیگر از اعضای هیئت علمی و طلاب مقطع دکتری به بیان نکاتی پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید