۱۳۹۸-۰۴-۰۳

سازمان فنی حرفه ای و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در خصوص دوره های مهارت افزایی یادداشت تفاهم امضا کردند

تفاهم نامه همکاری ببن اداره کل فنی حرفه ای خراسان رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی امضا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی امضای تفاهم نامه همکاری با حضور حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مهندس افشین رحیمی مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای خراسان رضوی صورت گرفت.
این گزارش حاکی است در این دیدار دکتر وحدتی شبیری ضمن امضای تفاهم نامه به همفکری و همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و سازمان فنی و حرفه ای تاکید کرد.
بر اساس این گزارش در این دیدار حجت الاسلام وحدتی شبیری با اشاره به اخلاق حرفه ای گفت:دانشگاه علوم اسلامی رضوی می تواند در زمینه ی اخلاق حرفه ای در انواع تخصص ها به کمک سازمان فنی و حرفه ای بیاید.
وی همچنین افزود: دانشجویان دانشگاه نیز می توانند در کنار تحصیل و پژوهش علمی از یک تخصص فنی برخوردار شوند که قطعا بسیار کارگشا و موثر خواهد بود.
در این دیدار مهندس رحیمی نیز از ارائه ی درس اخلاق حرفه ای توسط دانش آموختگان دانشگاه استقبال کرد و گفت: اخلاق حرفه ای شاخصه ی بسیار مهمی در پیشرفت کار حرفه ای می باشد.
شایان ذکر است در همین زمینه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بنا دارد با تاسیس مرکز معرفت و مهارت افزایی دوره های مختلف مهارت افزایی را برای دانشجویان و خانواده های ایشان برگزار نموده و با نظارت سازمان فنی و حرفه ای به هنرجویان مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای اعطا نماید.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی پیش از نیز با سازمان ها و دانشگاه های مختلف تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید