۱۳۹۸-۰۱-۱۸

رئیس دانشگاه: توسعه واحد خواهران، توسعه تحصیلات تکمیلی و توسعه بخش بین الملل در سال 98

رئیس دانشگاه در نخستین جلسه سال 98 در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه گفت رویکرد ما در سال 98 توسعه واحد خواهران، توسعه تحصیلات تکمیلی و توسعه بخش بین الملل دانشگاه خواهد بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری صبح امروز یکشنبه 18 فروردین ماه در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه گفت در دوره جدید ما نخبه گزینی در دوره کارشناسی و افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خواهیم داشت.
این گزارش حاکی است دکتر وحدتی شبیری با اعلام این موضوع افزود دانشگاه علوم اسلامی رضوی ظرفیت تربیت نیرو برای نظام را داراست و برابر گفتگو با رئیس قوه قضائیه این آمادگی اعلام شد که در قالب تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی تعدادی از دانشجویان نخبه خود را برای قوه قضائیه بورسیه نماید.
وی همچنین اشاره کرد ما به آیت الله رئیسی اعلام کردیم دانشگاه علوم اسلامی رضوی علاوه بر تربیت قاضی که تاکنون انجام می شده آمادگی تربیت مدیران عالی قوه قضائیه را نیز داراست.
رئیس دانشگاه در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه تأکید کرد ین نکته را در نظر بگیرید که همه ما عضو یک تیم هستیم و همه ما باید همکاری کنیم تا این ایده ها با کمک اساتید و کارکنان دانشگاه ظهور و بروز پیدا کند که ایده بورسیه شدن دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای قوه قضائیه از جمله این ایده هاست که باید پیگیری شود.
وی با اشاره به مراسم تکریم و معارفه تولیت سابق و فعلی آستان قدس رضوی ادامه داد تعاملی که تولیت معزز آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین مروی با دانشگاه دارند امید بخش است.
وی به اساتید و کارکنان دانشگاه توصیه کرد برای فعالیتهای خود ارزش قائل شوند و ادامه داد اگر بخواهیم فعالیتهای ما ارزش داشته باشد باید مهر تایید امام بر آن باشد.
دکتر وحدتی شبیری با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری ادامه داد در عین اینکه ما نمی توانیم در تولید دخیل باشیم ولی می توانیم این بحث رونق تولید را ترویج نماییم مثلا ما می توانیم این آیه شریفه لا تاکلوا اموالکم بالباطل را در بین مردم تبیین و ترویج نماییم یا می توانیم فرهنگ اتقان را در تولید ترویج دهیم. چرا اتومبیلی که تولید می کنیم مانند برنج ایرانی اعتماد مردم را جلب نماید. ما باید فکر کنیم فرهنگ استحکام کار بین مردم ترویج شود
رئیس دانشگاه همچنین گفت ما در عین اینکه ترویج کالای ایرانی می کنیم، باید نتسبت به کالای ایرانی نیز تعصب داشته باشیم. لذا باید اساتید ما باید فکر کنند نقش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در رونق تولید چه می تواند باشد و برای این موضوع برنامه دهند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید